ما به طیف گسترده ای از شرکت ها خدمت می کنیم

کیفیت قطعات

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان محصولات سامسونگ قاعدتا کیفیت قطعات است.

احتمالا بعد از مدتی گوشی ،تبلت ،لپ تاپ و یا پرینتر سامسونگ شما دچار مشکل سخت افزار یا نرم افزاری شود.

طبیعتا اولین چیزی که به ذهن شما خطور میکند این است که در کدام مرکز خدمات پس از فروش میتوانید از بهترین و با کیفیت ترین قطعات استفاده کنید.

lما در مرکز نمایندگی سامسونگ در ایران به عنوان اولین مرکز تعمیرات تخصصی سامسونگ همیشه از بهترین قطعات ممکن استفاده کرده و به همین خاطر دستگاه شما پس از اموری تعمیرات و یا تعویض قطعات تفاوتی با قبل نخواهد داشت.

گاهی اوقات دیده میشود که دستگاه در مراکز غیر معتبر تعمیر شده و نه تنها مشکل برطرف نشده بلکه به خاطر عدم تعهد و تخصص دستگاه دچار مشکلات بسیاری شده است.

برای  مثال یکی از عمده ترین مشکلاتی که برای تلفن های همراه پیش میاید ضربه خوردن و شکستن صفحه نمایش است.

تنوع قیمت و کیفیتی بسیار زیادی در بازار وجود دارد و بسیاری از مشتریان ترجیح میدهند از ارزان ترین قطعه برای تعمیر گوشی شیائومی استفاده کنند.

کند شدن کارایی و عدم حساسیت کافی برای صفحه تاچ فقط یکی از مشکلات احتمالی خواهد بود.

عمر کوتاه مدت این کالاها نیز یکی دیگر از مسائل احتمالی است که شاید درنهایت چند روز یا حد اکثر چند ماه عمر مفید داشته باشند.

یکی دیگر از قطعات مصرفی باطری میباشد.عمر مفید باطری ها عموما بین یک تا ۳ سال بسته به نوع مصرف متفاوت هستند.

تنوع قیمت و کیفیت برای باطری های سامسونگ نیز زیاد است.

در استفاده از باطری غیر اصل میزان نگه داشتن شارژ خیلی پایین است و عمر بلند مدت این نوع از محصولات بسیار کم اخواهد بود.

ولی مساله اصلی که تلفن همراه شما را تهدید خواهد کرد اسیب دیدگی قطعات دیگر دستگاه به بعد از مدتی است که اجتناب نا پذیر است.

حتما شما نیز شنیده اید و یا در خبرها خوانده اید که گزارش شده گوشی منفجر شده و دلیل اصلی این اتفاق قطعا استفاده از باطری های تقلبی و غیر اصل است.

در رابطه با کارتیج های مصرفی پرینتر های سامسونگ نیز همین مساله صدق میکند.

استفاده از کارتیج های غیر اصل همیشه دلیل اصلی اسیب دیدن پرینتر های سامسونگ است.

حتی شارژ غیر تخصصی و استفاده از تونر های تقلبی هم میتواند یکی از عوامل خرابی پرینتر باشد.

حتما برای شما هم سوال پیش میاید که قطعات جانبی هم آیا تاثیری بر کارکرد دستگاه دارند یا خیر؟

قطعا همین طور است. به عنوان مثال استقاده از کابل های شارژ و آداپتور های غیر اصل که ولتاژ و آمپر واقعی ندارند.

این نوع قطعات جانبی هم روند سرعت شارژ را کاهش میدهند هم بروی برد اصلی و باطری گوشی و یا تبلت سامسونگ تاثیر منفی میگذارند.

در نهایت تمامی مسائل عنوان شده  نشان میدهد که اگر از محصولات بی کیفیت و غیر اصل استفاده کنیم به خیلی سریع به پرداخت هزینه های بیشتری محکوم میشویم.

نمایندگی رسمی سامسونگ این تضمین را به مشتریان میدهد تا با مراجعه به دفتر خدمات سامسونگ از کالا و قطعات اصلی استفاده شده و کیفیت تمامی قطعات را نیز کتبا تضمین میکند تا مشتریان گرامی از دستگاه خود مثل قبل استفاده کنند.

سرعت و دقت عمل

یکی از اولویت هایی که در دفاتر خدمات ارجعیت دارد سرعت و دقت عمل است.

حتما برای شما اتفاق افتاده که درموقع خرابی دستگاه به این موضوع فکر کرده اید که چه میزان زمان صرف تعمیر دستگاه شما خواهد شد.

قطعا تلفن همراه و لپ تاپ این روزها یکی از مهم ترین بخش ها و اولویت زندگی هر شخصی است.

به حدی که شاید نداشتن تلفن همراه حتی برای چند ساعت غیر قابل تحمل است.چرا که شغل و فعالیت اقتصادی خیلی از افراد تحت تاثیر تلفن همراه است.

اما کدام ساله اولویت دارد؟ سرعت و یا کیفیت؟

همیشه رسیدن به کیفیت در حین سرعت تضمین شده نیست.

بعضا تعجیل برای تعمیر و تعویض قطعه آسیب دیده شاید از کیفیت بکاهد به طرزی که شاید مجبور به پرداخت هزینه های مظاعفی بشوید.

به عنوان مثال عجله در نصب صفحه نمایش و یا تعویض پورت شارژ و حتی شارژ کارتریج میتواند بر کیفیت نهایی کار تاثیر گذار باشد.

عدم کنترل کیفی بخصوص بروی برد های سخت افزاری به دلیل تسریع در روند کار هزینه و زحمات را دو چندان میکند.

نمایندگی سامسونگ حداکثر سعی خود را مبنی بر انجام امور تعمیرات با سرعت و دقت عمل به کار میگیرد.

پروسه تعمیر در سه مرحله انجام میشود که در بخش اول تحویل و ثبت اظهارات مشتری است.

بخش بعدی بررسی و اعلام هزینه به مشتری خواهد بود و در سپس بعد از هماهنگی های لازم پروسه تعمیر صورت میگیرد و به قسمت کنترل کیفی محول میشود.

و در نهایت با مشتری تماس گرفته شده تا از سلامت دستگاه با خبر شده و جهت تحویل دستگاه به نمایندگی سامسونگ مراجعه نمایند.

این پروسه بین ۲۴ تا نهایتا ۴۸ ساعت صورت میپذیرد اما نهایت سعی بر حفظ کیفیت سرلوحه کار قرار میگیرد. .

هدف اصلی نمایندگی سامسونگ رفع مشکل دستگاه مشتریان بوده و این مهم در سایه کیفیت و سرعت و با بهترین قطعات اصلی صورت میپذیرد.

 

نیروی متخصص

از تمام موارد در پروسه تعمیر که بگذریم یکی از مهمترین عوامل نیروی متخصص است.

شاید همیشه نیاز به تعویض کالا و یا قطعه نباشد.

علم و دانش و تخصص شخصی که عهده دار تعمیر دستگاه شماست قطعا ارزنده ترین نکته خواهد بود.

بسیاری از مراکز تعمیرات اقدام به تبلیغات و تعمیر دستگاه مشتریان مینمایند.

اما آیا تمامی آنها مجاز بوده و از نیرو های متخصص و دوره دیده بهره میبرند؟

ما در مرکز نمایندگی سامسونگ با استفاده از نیروهای متخصص و مجوز رسمی از اتحادیه فناوری اطلاعات اقدام به فروش وتعمیر کالای های دیجیتال مینماید.

تعمیر انواع پرینتر ، لپ تاپ ، تبلت و گوشی سامسونگ قطعا بخشی از تخصص مرکز خدمات ما میباشد.

یکی از مهم ترین مسائل در راستای تعمیرات عیب یابی است.

حتی مواقعی که بیمار میشویم از پزشک انتظار داریم تا نوع بیماری را به درستی تشخیص دهد.

کالاهای دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیستند و به عنوان مثال اگر تلفن همراه شما روشن نشود ، لپ تاپ شما تصویر ندهد قطعا انتظار دارید تا تعمیر کار عیب این دستگاه را به درستی تشخیص دهد.

اما خلاف این مطلب زمانی است که تشخیص اشتباه باشد و کاملا ورق برمیگردد.

تشخیص اشتباه گاها باعث میشود نه تنها مشکل برطرف نشده ، بلکه ایرادات مظاعفی نیز به دستگاه اضافه شود.

این موضوع زمانی اتفاق میفتند که شخص تعمیر کار از تشخیص ایراد عاجز بوده و روند آزمون و خطا را در پی بگیرد.

تعمیرکاران و متخصصان نمایندگی سامسونگ ابتدا اقدام به عیب یابی نموده و بعد از حاصل شدن اطمینان از ایراد اصلی دستگاه اقدام به برطرف نمودن آن میکنند.

سرلوحه کار متخصصان نمایندگی رسمی سامسونگ دقت و سرعت و کیفیت بوده و این مهم در سایه احترام به مصرف کننده و مشتری مداری صورت میپذیرد.

تمامی نیرو های فعال در مرکز خدمات سامسونگ دارای گواهینامه های رسمی از مراکز معتبر هستند و تجربه چندین ساله آنها قطعا در راستای خدمت رسانی ارزشمند خواهد بود.

پشتیبانی و فروش

پشتیبانی فروش و خدمات در نمایندگی رسمی سامسونگ به چند روش صورت میگیرد.

پشتیبانی تلفنی ، حضوری ، آنلاین و پشتیبانی از طریق شبکه های اجتماعی برخی از خدمات مرکز ما میباشد.

جهت استعلام قیمت و اعلام مشکل دستگاه حتما میتوانید با شماره های مرکز خدمات سامسونگ ارتباط حاصل نموده و از تجربه کارشناسان بخش پذیرش استفاده نمایید.

همچنین این امکان وجود دارد تا به صورت آنلاین در بخش پشتیبانی آنلاین از متخصصان نمایندگی بهره ببرید.

حتی اگر بعضا کارشناسان به صورت آنلاین مشغول بوده و امکان پاسخ در لحظه را نداشته باشند پیغام شما از طریق صندوق پستی قابل پیگیری خواهد بود.

اما این روزها به دلیل فراگیر شدن شبکه های اجتماعی بسیاری از افراد ترجیح میدهند مشکلات و سوالات خود را با استفاده از این شبکه ها و اپلیکیشن ها در میان بگذارند.

شاید پشتیبانی از این طریق به صورت ۲۴ ساعتع کمی اغراق باشد اما بخش پشتیبانی ما سعی میکند همواره آنلاین بوده و به سوالات شما در اسرع وقت پاسخ دهد.

یکی از مزایای استفاده از این نوع پشتیبانی ارسال فیلم و عکس از دستگاه معیوب بوده.

طبیعتا متخصصان و بخش پشتیبانی نمایندگی سامسونگ با دیدن مدل دستگاه و ایراد ذکر شده و همچنین اظهارات مشتری بهتر میتوانند مشتریان را راهنمایی کرده تا در روند و پروسه تعمیر دستگاه اقدام سریع تری صورت پذیرد.

اما هنوز هستند بسیاری از هموطنان که ترجیح میدهند به صورت حضوری از این نوع خدمات بهره ببرند.

کارشناسان بخش پذیرش و متخصصان مرکز تعمیرات سامسونگ این آمادگی را دارند تا تمامی امور سخت افزار و نرم افزار را بررسی نموده و اقدامات لازم را جهت تعمیر دستگاه انجام دهند.

با مراجعه به بخش تماس با ما میتوانید از ساعات کاری نمایندگی سامسونگ و همچنین آدرس و شعب این مجموعه اطلاع حاصل نمایید.

همینطور شماره های تماس جهت اتصال به بخش پشتیبانی شبکه های اجتماعی نیز در این بخش در دسترس شما هم میهنان است.

ضمانت خدمات

تعهد و تضمین همیشه یکی از مهمترین ارکان در راستای مشتری مداری است.

قطعا بعد از خرید هر دستگاه شما از فروشنده درخواست ضمانت میکنید که بسته به نوع کالا معمولا بین ۱ تا حتی دو سال دارای گارانتی خواهد بود.

تا در صورتی که اگر گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و یا پرینتر سامسونگ شما دچار مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری شد بتوانید بدون پرداخت مبلغ از این خدمات استفاده کنید.

روند تعمیرات و تعویض قطعات نیز از این قاعده مستثنی نیست .

در هر صورت اگر دستگاه شما خاموش شده ، دچار ضربدیدگی و یا آب خوردگی باشد و یا هر موردی که شما را دچار مشکل کرده قطعا به یک تعمیرگاه مراجعه خواهید کرد.

اما آیا همه تعمیرگاه ها مجاز و مجهز و مورد تایید هستند؟

و آیا همه مراکز تعمیر دارای قطعات و تجهیزات استاندارد و با کیفیت هستند؟

از تمام این موارد که بگذریم و تعهد و تخصص اصلی ترین رکن در راستای تعمیرات هستند.

در بهترین حالت اگر احتمال ۱ به ۱۰۰ بدهیم که امکان دارد  یک دستگاه تعمیری مجددا دچار مشکل  شود شما چه تصمیمی خواهید گرفت؟

حتما ترجیح میدهید در مرکزی تلفن همراه و یا لپ تاپ خود را تعمیر کنید که از بهترین و کامل ترین امکانات و متعهد ترین  و  مجرب ترین متخصصان بهره ببرند.

قطعات الکترونیکی به دلیل پیچیدگی و ظرافت های خاص خود همیشه از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

و قطعا در بین قطعات وارداتی ممکن است پروسه کنترل کیفی به درستی صورت نپذیرفته و یا در حین جابجایی کالا و قطعات دچار مشکل شود.

به همین دلیل نمایندگی رسمی سامسونگ این تضمین را به مشتریان و هموطنان میدهد تا در صورت ایجاد هر گونه مشکل و ایراد احتمالی پس از روند تعمیرات پاسخگو بوده و به تعهدات خود در راستای ضمانت ارائه شده عمل نماید.

قطعات و کالا ها بسته به نوع ماهیت و کارایی دارای ضمانت نامه های مختلفی هستند.

که از ۴۸ساعت مهلت تست تا بعضا یک ماه دارای گارانتی خواهند بود.

در هنگام تحویل دستگاه به مشتریان گرامی کنترل کیفی نیز صورت میپذیرد و همراه فاکتور مدت زمان ضمانت نیز ذکر خواهد شد.

 

بهترین قیمت

بهترین قیمت ممکن همواره یکی از مهمترین دغدغه ها در خرید دستگاه جدید و تعمیر دستگاه های قدیمی است.

اکثر ما به دنبال این هستیم تا اگر میخواهیم گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و یا پرینتر جدید خریداری کنیم این دستگاه را با بهترین قیمت ممکن از یکی از مراکز معتبر تهیه کنیم.

در زمان تعمیرات نیز به همین صورت است چون همیشه به دنبال پایین ترین قیمت ممکن هستیم.

اما آیا پایین ترین قیمت تضمینی برای کیفیت بالا نیز خواهد بود؟؟

البته که همیشه این گونه نیست ! چون که هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی علت نیست.

استفاده از قطعات اصلی حتما هزینه های خاص خود را نیز در برخواهد داشت .

به عنوان مثال شاید بعد از استعلام یک صفحه نمایش، یک کارتریج و یا شارژر قیمت های مختلفی به گوش شما برسد و این نیز شما را سردرگم  و کلافه میکند.

حال چگونه بدانیم کدام قطعه اصل و اورجینال بوده و بهترین و مناسب ترین قیمت را دارد؟

از طریق تماس با نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران شما میتوانید قبل از انجام هر گونه اقدام تعمیر برای دستگاه خود ابتدا از قیمت انواع قطعات و کیفیت و تنوع آنها مطمئن شوید.

شایان توجه است همه قطعات با کیفیت اصلی و اورجینال به صورت مستقیم از نمایندگی اصلی سامسونگ وارد شده و با تعرفه های رسمی شرکت و ضمانت به مشتریان گرامی عرضه میشوند.

لازم به ذکر است قیمت های اعلامی در نمایندگی سامسونگ با احتساب اجرت نصب و سرویس دستگاه لحاظ میشوند.

این خدمات شامل باز کردن دستگاه و اسمبل مجدد ، عیب یابی ، تعمیر و سرویس کامل دستگاه و کنترل کیفی نهایی خواهد بود.

با توجه به افزایش قیمت ارز در سالهای اخیر و وارداتی بودن تقریبا ۹۰ درصد کالا های مصرفی ، بسیاری از قطعات با افزایش چشم گیری مواجه شده اند.

سیاست اصلی نمایندگی سامسونگ همیشه احترام به مشتری و ارائه بهترین قیمت  ها و با کیفیت ترین کالاها به مشتریان گرامی است.

در نهایت ابتدا میتوانید با دفتر خدمات پس از فروش سامسونگ تماس حاصل نموده و برای استعلام قیمت کالا و یا تعمیر محصول خود اقدام نمایید.